neděle 1. prosince 2013

Shrnutí listopadu


Ahoj všem,

dneska máme 1.12. a první adventní neděli. Tady v Dubaji mi díky počasí vůbec nepřipadá, že je prosinec. V listopadu mi všechno hrozně moc uteklo - byla jsem týden v Praze na dovče, potom jsem měla dva týdny mamku v Dubaji a pracovně jsem navštívila Singapore a dvakrát Londýn. A měsíc jsem uzavřela letem do Sydney, moje první návštěva Austrálie! Včera jsem se vrátila, dost utahaná - 14h letu z Dubaje je už přeci jen dost, i když máme povinný odpočinek 3h v CRC (Crew Rest Compartment - malý postýlky nadsebou :), tak časový posun není moc příjemný. Každopádně Sydney se mi moc líbilo, příjemní lidé. Určitě bych se chtěla někdy znova vrátit. Na letu do Singapuru a Sydney jsem poprvé potkala několik Čechů/Slováků, hned mi to udělalo radost :).
 
Dubai Marina
 
místní večeře

Sydney harbour bridge - bohužel pršelo
A co mě čeká v prosinci? 9 letů, z toho 6 layoverů a 3 otočky (Doha- Katar, Lahore a Karači- Pakistán), to jsou krátké lety- většinou do 3h a letí se hned zpátky do Dubaje.
Ovšem co se týče layoverů, dubajský Ježíšek mi nadělil nejkrásnější dárek: 2x let do Prahy (!!), potom 2x Bangkok a 2x Londýn. Byla jsem úplně dojatá, když jsem tam viděla tu Prahu a ještě dvakrát! Tady je o ní docela velký zájem, lítá se pouze jednou denně a já jí dostala ještě jako nováček. Moc děkuju! A taky Vám všem děkuju za podporu, mějte se krásně a užívejte vánoční atmosféry bez velkého stresu.

2 komentáře:

  1. Teda, ty máš fajn počasí a já abych tu začala řešit, že by se možná hodilo ozdobit stromek :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Ivo, jak se jinak máš? Doufám, že všechno dobrý!

    OdpovědětVymazat