středa 1. ledna 2014

Nový rok!

Zase jsem se trochu delší dobu odmlčela, jenže jsem nějak nestíhala. V posledním příspěvku jsem psala jak letím Prahu na Mikuláše. Jak to dopadlo? Na Mikuláše jsem letěla do Hamburgu :D. Na poslední chvíli proběhla změna (jo jo letectví) a mě málem ukápla slza, když jsem ráno šla do jiný briefingový místnosti a vedle na mě blikalo "PRG". Ale tak nebyl to konec světa a snažila jsem se těšit i na tento výlet, německé lety probíhají většinou v poklidu a těšila jsem se na dobré jídlo.
Jenže! Při přistání v Hamburgu jsem poprvé zažila "rejected landing", to znamená, že letadlo už jde na přistání, ale na poslední chvíli si to rozmyslí a vznese se opět vzhůru :) (většinou  kvůli nepříznivému počasí atd.). Není to nic neobvyklého, ale lidi vypadali vyděšeně a několik z nich začalo mít žaludeční problémy :). Každopádně jsme na podruhé úspěšně přistáli do deštivého a větrného Hamburgu. Ovšem to nejlepší teprve příjde. Kvůli silnému větru nebyl otevřen cargo prostor a tímpádem nám nebyly vyloženy kufry. Ach jo, takže se žádná prohlídka města nekonala, protože jsem se nemohla ani do čeho převléct :D. Takže takhle dopadl můj výlet do Německa. Občas nějaké to vzrůšo musí být :P.

Moje druhá Praha 11.12. se konala!
s mojí sestřeničkou po příjezdu do hotelu




Prague airport!

welcome aboard
Prošli jsme se po vánočním městě, pochutnala jsem si na českém jídle a vyspala jsem se v "mojí" posteli :). Jsem velice vděčná, že jsem tento let dostala. Popravdě řečeno je to zvláštní pocit vracet se do Prahy pracovně, a ne jako obyčejný cestující, který jede domů. Procházet se skupinou crew chodbami letiště, kde jsem ještě před 5ti lety bloudila jako studentka střední školy na praxi a tehdy se můj život začal odebírat směrem k letectví. Všechny ty check-in přepážky, Duty Free shopy (zdravím Monču, kterou jsem dokonce na vteřinku zahlédla :), zaměstnanci, letadla atd. mi připomněly, jak jsem tenkrát snila o velkém světě, o tom že všechno co si přejete se vám může splnit a vůbec netušila, že to všechno jednou bude pravda. Pocítila jsem neuvěřitelnou vděčnost za všechno, za možnosti co teď mám. Konec sentimentality :), druhý den zase zpátky do pouště. Potom mě čekal opět Londýn (!) a Bangkok, který mě příjemně překvapil a určitě se chci znovu do Thajska vrátit.

Bangkok
Jak jsem strávila 24.12.? S mojí úžasnou spolubydlící Nikou se kterou jsme zdobily perníčky a koukaly na film. Já jsem potom musela jít brzo spát, jelikož druhý den jsem měla Airport standby, což znamená taková pohotovost- záloha, jestli vás zavolají na let nebo ne. A mimochodem ano :), byla z toho otočka do Amánu.

1 komentář:

  1. Taky bych někdy chtěla zažít rejected landing :D Musí to být jako na horský dráze :D

    OdpovědětVymazat