neděle 30. června 2013

Golden Call

Čas utíkal a na internetovém portálu se mi různě měnily statusy z Applied, Under review, Approval in progress až se tam objevilo magické "You will be contacted by your recruitment coordinator". To už znamená, že vás vybrali a do několika dnů by měli volat!



Přesně den poté, 7.5. 2013 (přesně po 6 týdnech od Final interview) ve 12:50 našeho času se mi na displeji mobilu objevila předvolba Spojených arabských emirátů a můj Golden Call (mimochodem krásný název :) byl tu! Byla jsem v šoku, slyšela jsem jen: "Congratulation Stan, you were successful...Your day of joining is 19th July".  Něco neuvěřitelného!
Následně mi všechny instrukce přišly na email a rozběhlo se všemožné zařizování, lékařské prohlídky, očkování apod.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Times went on ...and my online status was changing from Applied, Under review, Approval in progress and than..magical "You will be contacted by your recruitment coordinator". This status means that you were selected and in a few days got your Golden Call :).
Exactly one day after,  7.5. (6 weeks after FI) in 12:50 local time it displayed phone code of UAE on my phone and that was my Golden Call! I was shocked, I heard only "Congratulation Stan, you were successful...Your day of joining is 19th July".  Something incredible!
Afterwards important information was sent to my email and various arrangements started running - medical examination, vaccination etc.

Žádné komentáře:

Okomentovat