sobota 5. října 2013

London!

Moje první návštěva Londýna a Velké Británie vůbec. Byl to let na Heathrow, 7h, 400 cestujících v ekonomické třídě :), ale alespoň to uteklo!

Na prohlídku města jsem se vydala sama, protože většina ostatních kolegů už Londýn navštívili několikrát, tak se jim nechtělo z hotelu. Hlavní můj cíl bylo najít Primark a levně nakoupit nějaké to oblečení, především zimní, které v Dubaji nemám :).
Z památek jsem toho moc nestihla, ale na konci měsíce mám Londýn znova, takže to napravím!


Musím Vás informovat o našich nových destinací :



2 komentáře:

  1. Drahá sestřenko!
    Často na tebe myslím a říkám si, v jaké destinaci se asi tak nacházíš. Máš to pestré, ale řekla bych i náročné. Uspokojit potřeby pasažérů na palubě letadla, pořád na nohou, změny časového pásma...Fandím Ti a pravidelně sleduji tvůj blog. Měj se fajn. Kristi

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kristinko, moc mě potěšilo, že píšeš a sleduješ muj blog :)! Teď jsem byla nachlazená, tak pár dní odpočívám. Létání mě začalo bavit, ale člověk se o sebe musí starat. Napíšu ti delší email :). Zatím papa

    OdpovědětVymazat