neděle 27. října 2013

Zurich, Switzerland

Včera jsem se vrátila z Curychu. Měla jsem štěstí na opravdu skvělé kolegyně, tak jsme si to parádně užily. Měla jsem strach, že v Curychu už bude velká zima (oproti Dubaji :o) a já ještě po nemoci, tak jsem si nabalila zimní oblečení. Ovšem počasí vyšlo krásné, zima nebyla a sluníčko svítilo až do večera.







Nemohla jsem nevyfotit ;)

Všichni byli z Curychu nadšení, jak je to krásné město. Ano, po několika měsících jsme zase viděli zelené stromy, trávu, mraky a čerstvý vzduch místo písku :D. Ale Praha je pro mě stále nejkrásnější město!!
Teď mám 3 dny volna a co mě ještě čeká do konce měsíce? Londýn (podruhé)! A potom? No ano :), jeduuuuu domuuuuu...po 3,5 měsících.
Můj plán na listopad: dovolená v Praze, 2x Londýn (to už začíná být divný :D), Singapur a Sydney. Nemohla jsem si přát lepší destinace (nemám žádnou otočku!) a hlavně budu mít mamku tady v Dubaji!

Žádné komentáře:

Okomentovat