středa 5. března 2014

Peking, Čína

Na začátku bych chtěla říct- omlouvám se, že píšu se zpožděním. Trošku mě to i mrzí, takže už se to nebude opakovat :D.
Abych navázala, kde jsem skončila. Po návratu z dovolené v únoru v Praze mě čekali následující destinace: Peking, Perth, Kapské Město a Kuala Lumpur. Byla jsem plna očekávání, protože všechny tyto destinace pro mě byly premiéry, až na Kualu, kde jsem byla podruhé. Musím říct, že ani jedno mě nezklamalo!! Možná ten Peking nebyl tak osilňující a stačí vidět jednou.

Proč jsem napsala, že Peking nebyl tak osilňující je vidět z fotky. Město na vás působí trochu ponuře, co se týče počasí je pořád mlha, zataženo a smog. Každopádně jedna z mých kolegyň byla Češka a ještě uměla čínsky! Takže si dovedete představit, že jsme si na letu užili docela srandu.

S kolegyní z Brazílie a Austrálie jsme se vydali do Zakázaného města /Forbidden City. Je to komplex budov, které sloužilo jako sídlo panovníků během dynastie Ming.








Byla pekelná zima

Příští příspěvek: australský Perth!

Žádné komentáře:

Okomentovat