pondělí 10. března 2014

Volný čas v Dubaji

V Dubaji už začalo krásné počasí, takže jsme zahájily sezónu u bazénu :), příště dáme pláž. Teplota se pohybuje okolo 28°C a ač to nevypadá, sluníčko opaluje solidně.
Tak jsem si říkala, že mě život v Dubaji naučí "pěkný věci"- nemusím se starat o většinu věcí, moje největší starost je dojít na nákup (což teď ve stoupajících teplotách bude docela boj haha :D), rozhodnout se co si uvařit anebo se nechat zlákat "home delivery", což je v Dubaji úplně běžná věc. Potom si jít trochu zacvičit (rozuměj dokopat se do nejvyššího patra naší budovy a jít do posilovny// dojít přes ulici několik metrů do centra, kde cvičí hodiny různého aerobiku atd. jsem ještě nezvládla).
Další úkol je dojet na centrálu crew busem a dát věci do čistírny, potom nezapomenout je zase vyzvednout. Nesmím opomenout, že občas poklidit můj pokoj mi také činí značné problémy!
Radši se jdu podívat, co zajímavého bych mohla navštívit v destinacích, které na mě čekají v následujících dnech. Do konce března to budou: Filipíny (Manila) dvakrát, Šanghaj, Manchester a Johannesburg v Jihoafrické republice. Takže tak. Chci s tím něco udělat, protože si začínám připadat značně neužitečná. Ovšem pozor, čas v Dubaji utíká mnohem rychleji, takže než já se pro něco rozhodnu, už je konec dne anebo to radši zaspim :).
Na začátku dubna směr Praha!!



2 komentáře:

  1. Vau, chci taky bazén. Sice mi tu mrznou nohy, ale bazén by nebyl špatnej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se těším na jaro do Prahy!! :)

    OdpovědětVymazat